Speakers

Kay Lousberg

3D artist at kaylousberg.com

Kay és un reconegut director d'art i dissenyador especialitzat en l'art 2D i 3D en videojocs. Gràcies a la seva dedicació en la creació d'assets, ha contribuït a la producció de projectes arreu del món. La seva experiència, perfeccionisme i creativitat han estat fonamentals per a molts videojocs de la indústria. 

KenneyNL

3D artist at kenney.nl

Kenney és mundialment conegut per la seva contribució creant milers d'assets gratuïts per a utilitzar en projectes. A través de la seva web, ofereix una gran gamma d'art 2D, 3D i àudio a la comunitat de desenvolupament de jocs, amb la qual cosa s'ha guanyat una gran reputació en el sector gràcies al seu compromís amb la qualitat i l'accessibilitat dels seus recursos. 

SWERY

CEO de White Owls Inc.

Hidetaka Suehiro, SWERY, és un director i escriptor japonès famós pel seu estil narratiu únic i la seva habilitat per crear i transmetre experiències de joc immersives. Swery és reconegut mundialment pel seu treball en títols innovadors i aclamats per la crítica com "Deadly Premonition" i "The Good Life". Actualment, el projecte en desenvolupament del seu estudi és "Hotel Barcelona". 

Dominique Gawlowski

Directora de Free Lives y Playtopia

Dominique compta amb 20 anys d'experiència en la indústria de les arts i l'entreteniment i actualment és la directora de l'estudi Free Lives, creadors d'èxits com Broforce, GORN i Genital Jousting. També dirigeix el festival Playtopia a Ciutat del Cap (Sud-àfrica). 

Sitara Shefta

Head of Studio en No Brakes Games

Sitara Shefta, directora a No Brakes Games, compta amb més d'una dècada d'experiència en la indústria dels videojocs, dissenyant jocs i gestionant equips, liderant projectes innovadors i exitosos com Human: Fall Flat. 

Ryan Sumo

Co-Founder Squeaky Wheel Studio

Ryan porta 15 anys treballant en la indústria dels videojocs. Va començar com a artista per a estudis de jocs de mòbil i després va emprendre la seva carrera com a il·lustrador freelance per a títols com Spacechem i Prison Architect. Va ser cofundador de Squeaky Wheel el 2015, que va llançar jocs com Academia: School Simulator, un títol que va passar a ser propietat de Paradox Interactive el 2022. Així és com Ryan es va unir a l'empresa com a Business Owner per gestionar franquícies com Stellaris, Europa Universalis IV i Victoria 3, abans de tornar als jocs independents com a desenvolupador/editor boutique el 2024. 

Anna Guxens

Associate Lead of RPG Design at Larian Studios

Anna Guxens va cofundar l'estudi indie 3bytes, creant el joc The Pizza Situation, que es va presentar per primera vegada al públic a la primera edició de l'IndieDevDay! L'any 2021 es va unir a Larian Studios per treballar a Baldur’s Gate 3, on va participar en el desenvolupament de diverses àrees del joc com a dissenyadora de RPG. Ara mateix segueix a Larian com a Associate Lead de RPG Design en el desenvolupament d'un nou projecte.

Elena Statsenko

Producer at Larian Studios

Sóc Elena Statsenko, Senior Scripting i Region Producer a Larian Studios. Amb una dècada d'experiència en la indústria del desenvolupament de videojocs, he descobert la meva veritable passió en la producció de scripting i en l'organització del procés de creació de regions mentre treballava en el joc Baldur's Gate 3 a Larian.

Luca Mecedo

QA at Mercry Steam

Luca porta més de 5 anys treballant en jocs per a empreses com EA, Playstation o 2K, i ha tocat diversos àmbits de la indústria, des de disseny, gestió de comunitats, proves o localització. Actualment, Luca treballa com a QA a MercurySteam i també ajuda en tasques de comunitat a CD Projekt Red.

Nataliya Radina

Audio Producer at Gameowdio and HardLane Studio

La Nataliya té més de 8 anys d'experìencia en àudio i actualmente ttreballa com a Audio Producer a Gameowdio. Toca diversos instruments i li encanta cantar.

DenPixel

Freelance Pixel Artist

Den és Pixel Artist professional des del 2021. Des de llavors, ha treballat a la indústria dels videojocs, tot i que els seus coneixements venen d'abans. Al llarg de la seva carrera, ha participat en diverses xerrades i tallers en esdeveniments i institucions, com el Tenerife Noir.

Casilda de Zulueta

Technical Artist & Animator

Casilda de Zulueta és Technical Artist, animadora i desenvolupadora indie, actualment resident a Alemanya, amb 9 anys d'experiència en la indústria. No separa la teoria de la pràctica, ni la tècnica de l'expressió artística. Li apassiona el gènere de terror i els gràfics optimitzats.

Diego Mayorga

Co-director & Producer

Diego Mayorga és un productor i director de videojocs mexicà amb més de 5 anys d'experiència en la indústria. Va estudiar Enginyeria en Animació Digital a la Universidad Panamericana, Campus Guadalajara, i un màster en Negocis d'Innovació Tecnològica a la mateixa universitat. Va liderar l'equip de desenvolupament de 9 Years of Shadows com a productor i actualment és codirector de Mariachi Legends, ambdós projectes finançats amb èxit a través de Kickstarter.

Sara Abernathy

Redactora de videojuegos

Graduada en filosofia i especialitzada en filosofia política i ètica animal. Col·laboradora en mitjans com @AnaitGames, @TerebiMagazine i @loop_gr. Mare de l’Otto, un gat comú europeu que és tot menys comú.

Davíd Amorín

Creador de contingut i jocs de taula

Dam és creador de contingut i creador de jocs des de fa més de 8 anys.
Els seus projectes abasten moltes i variades competències: El tractament de les Propietats Intel·lectuals amb Déus!, la consultoria en Adrenalyn de Panini, jocs de taula familiars amb Sucs i Pícnic, jocs de taula experts amb Grim Doom, jocs de taula corporatius amb Campus: The Game per a la Universitat de València,...
Des de fa uns anys es dedica professionalment a la Ciència de Dades on ha treballat com a Consultor en diverses agències de Màrqueting, Desenvolupament i Innovació.

Elsa Reig

Videoartista & Motion Designer

Elsa Reig és una videoartista i dissenyadora de motion graphics que treballa en Socialpoint, on ha creat tràilers i contingut per a xarxes socials de videojocs com Disney Speedstorm i Asphalt 9.
Graduada en Comunicació Audiovisual amb especialització en disseny i motion 3D, ha treballat en productores de cinema i empreses de videojocs com Gameloft. Destaca per crear contingut dinàmic i atractiu per a arribar a una àmplia audiència.
A més, és activista en Onada Feminista i ha col·laborat en iniciatives com el disseny del logo #lasperiodistasparamos durant la vaga feminista del 8M.
En el seu temps lliure, gaudeix dibuixant, veient pel·lícules, tocant diversos instruments i, per descomptat, jugant a videojocs.

Amber Pasternack 

PhD Researcher

Amber Pasternack is a 3rd year PhD researcher at the University of Glasgow. Her work focuses on the nature of gameplay as a co-creative process between the game and the player.
She has spoken at Devcom 2024, DiGRA 2024, MGS Canada, and Indie Dev Day 2023. She is awaiting publication of her collaborative work ‘Elden Ring and the Subversion of Fantastic Nostalgia’.

Daniela Meseguer

Marketing de influencers

Especialista en marketing d'influencers a DanielaDynamita

Murray Somerwolf

Creative Doodler

Patattie Games és un duo indie punk format per dos desenvolupadors: el creatiu Murray Somerwolff (Welcome to Elk, Spitkiss, Dead Pets Unleashed) i la programadora creativa Rothio Prengui (anteriorment, enginyera de suport per a desenvolupadors de unity i una de les millors streamers espanyoles de GameDev).

Actualment estan desenvolupant el seu primer joc, Wax Heads, una aventura de puzles d'estil punk sobre la gestió d'una botiga de discos amb dificultats.

Rothio Tomé

Creative Programmer

Patattie Games és un duo indie punk format per dos desenvolupadors: el creatiu Murray Somerwolff (Welcome to Elk, Spitkiss, Dead Pets Unleashed) i la programadora creativa Rothio Prengui (anteriorment, enginyera de suport per a desenvolupadors de unity i una de les millors streamers espanyoles de GameDev).

Actualment estan desenvolupant el seu primer joc, Wax Heads, una aventura de puzles d'estil punk sobre la gestió d'una botiga de discos amb dificultats.

Cristina Rubiols Aguña

Traductora & Localización

Graduada en Traducció i Interpretació per la Universitat Jaume I i amb un Màster en Traducció de Programari i Productes Multimèdia de l'ISTRAD, va començar dedicant-se a la traducció literària i audiovisual, especialment en l’àmbit del doblatge i la subtitulació.
Tanmateix, un dels sectors que més li apassiona és la localització de videojocs, a la qual es dedica des del 2017. Ha treballat com a tester, traductora i revisora, tant com a autònoma com en plantilla, en projectes com Hogwarts Legacy, Bendy and the Dark Revival, Dredge i Yo-Kai Watch 3, on també va supervisar el doblatge.
Actualment treballa com a autònoma, combinant totes aquestes especialitats.

Criselda Mora Molina

QA Lead

Criselda Mora és QA Lead a Voodoo, amb un Màster en Multimèdia i Serious Games, a més d'una formació en Enginyeria Informàtica. No només es centra en garantir experiències de joc d’alta qualitat, sinó que també treballa per crear entorns inclusius i de suport dins de la tecnologia. Apassionada per la mentoria de nous talents i la defensa de la Diversitat, Equitat i Inclusió, participarà a l'Indie Dev Day per liderar discussions sobre com fer la indústria més inclusiva i àgil.

Dánae Forrellat

Especialista en QA y DEI

Dánae Cortés Forrellat és especialista en QA i DEI, compromesa tant amb garantir la màxima qualitat en els videojocs com amb apoderar les persones en les seves carreres. Apassionada per la mentoria, el coaching i ajudar a trobar la seva primera feina a la indústria, el seu objectiu és crear entorns inclusius on tothom pugui prosperar. Al Indie Dev Day, facilitarà discussions sobre la intersecció entre qualitat, inclusió i creixement personal en els videojocs.

Curri Barceló

Traductora & Project Manager

Curri Barceló és llicenciada en Traducció i Interpretació, traductora jurada i té un Màster Europeu en Traducció Audiovisual.
Després d’haver treballat com a tècnica i cap de control de qualitat per a una distribuïdora de videojocs a Londres (Eidos-SCi), va passar al món autònom especialitzant-se en la traducció i el control de qualitat.
Durant aquests anys, ha traduït o revisat prop de 200 jocs i ha fet el control de qualitat de més de 40.
Actualment, sota el nom LocaliseMe, treballa amb diverses companyies, algunes del sector dels videojocs, creant contingut multicultural, traduint, corregint i gestionant projectes.

Iago Álvarez Graña

Traductor & Localización

Iago es va graduar en Traducció i Interpretació per la Universitat de Vigo, on també va cursar el Màster en Traducció per a la Comunicació Internacional (MTCI).
Després de completar els seus estudis el 2015, va centrar la seva carrera en la localització de videojocs, treballant com a traductor, revisor i tester lingüístic en centenars de projectes, des de títols indie fins a jocs AAA. Algunes de les seves obres més destacades inclouen Dark Souls III, Horizon: Zero Dawn, Doki Doki Literature Club Plus! o Cyanide & Happiness: Freakpocalypse, premiat amb la millor localització de joc indie del 2021.
A més, imparteix classes de test LQA a l’ETIV i està realitzant un doctorat de recerca sobre localització de videojocs.

Judit Tur

Traductor & Localización

Judit Tur és traductora independent especialitzada en la localització de videojocs.
Amb 12 anys d’experiència, ha treballat com a traductora, revisora i tester en desenes de jocs, incloent títols com The Witcher III, Until Dawn, Haven i Divinity Original Sin 2, així com sagues com Skylanders i Assassin's Creed. Recentment, ha cotraduit Baldur's Gate III i Hi-Fi Rush i ha traduït en solitari The Cosmic Wheel Sisterhood.
És coautora de l’antologia "¡Protesto!" i organitzadora de l’esdeveniment Gaming Ladies.

Vladimir Gaidenko

Associate Lead Scripter

En Vladimir, amb més de set anys a la indústria dels videojocs, és Associate Lead Scripter a Larian Studios, on ha treballat en projectes com Divinity: Original Sin 2 i Baldur's Gate 3. Està especialitzat en crear jugabilitat emergent en missions i en desenvolupar comportaments de NPC, liderant un equip talentós per donar vida a mons immersius.

David García Mateo

Marketing & Events, co-founder of Poison Pill Games

David García és dissenyador de videojocs i cofundador de Poison Pill Games, un estudi independent que ha publicat el seu primer títol, "Vegangsters".
La seva especialització és la gestió de màrqueting i esdeveniments, contribuint a impulsar la visibilitat de la marca i a crear connexions sòlides amb la comunitat de jugadors i desenvolupadors.

A més, properament començarà una nova etapa professional com a professor de Game Design, on podrà transmetre els seus coneixements i experiència a futurs creadors de videojocs.

René Rother

Desarrollador de Children of the Sun

Desarrollador de Children of the Sun

Mikel Antero

Animador 2D, Ilustrador, Character Designer, Lead Concept Artist

Mikel Antero és un artista polifacètic de gran talent amb una passió innata per la creativitat des de la seva infància. La vida l'ha portat del món del cinema i la música al camp apassionant dels videojocs. La seva passió per l'art i l'animació el va portar a forjar el seu propi camí a la indústria dels videojocs, on ha destacat com a Artista Conceptual i Director Artístic en projectes de renom com Elder Scrolls i la franquícia «Invencible». Actualment, en Mikel aporta la seva incomparable creativitat i experiència a les nostres IP de jocs de terror.

Thierry Baujard

Cofundador de SpielFabrique, Director del proyecto del Mercado Europeo de Coproducción y Director de Media Deals

Thierry Baujard és cofundador de SpielFabrique i ofereix una experiència única en estratègia de finançament per a les indústries creatives.
És el Director del projecte del Mercat Europeu de Coproducció. A més, és director de Media Deals, una xarxa paneuropea d'inversió composta per inversors privats. La seva experiència inclou càrrecs executius a Vivendi (Londres i Los Angeles), Studio Babelsberg i Canalweb a Berlín. Actualment, resideix a Berlín, Alemanya, i és un inversor actiu en diferents empreses creatives a tota Europa.

Elena Flores

Video Games Publishing Director & Head of Production en Raiser Games

Graduada en Disseny i Desenvolupament de Videojocs, l'Elena ha estat aplicant els seus coneixements tècnics, creativitat i habilitats de disseny durant més de 7 anys, gestionant clients, equips i processos de producció per a aplicacions web, mòbils, de RV/RA i videojocs. Actualment és Directora de Publicació i Cap de Producció a Raiser Games.

2am_Project

Desarrolladores del videojuego Baptisterio

Els artistes de la nostàlgia 2am_core al costat de Victor Huertas i Aitor Contreras han creat l'estudi 2am_Project per a desenvolupar el videojoc Baptisteri. Des de la nostàlgia més profunda als terrors més inhòspits, sempre acompanyat d'una petita pinzellada d'amor pel folklore hispà.

Alex Camarero

Co-Fundador y Director Creativo de Keplerians

Alex Camarero és cofundador i director creatiu de Keplerians i porta ni més ni menys que 10 anys de trajectòria al costat dels seus socis fundadors Ion i Pablo. Llicenciat en Belles Arts i després d'estudiar un any de 3D, es va llançar a crear jocs de manera totalment autodidacta. Després de molts intents i jocs desenvolupats, Keplerians va aconseguir el seu primer èxit l'any 2018 amb Evil Nun, on van decidir especialitzar-se en videojocs de terror. Més endavant van llançar també els exitosos títols de Ice Scream i Mr. Meat. Aquests jocs de terror van ser molt ben rebuts tant per creadors de contingut com pels jugadors del nínxol, arribant a més de 400 milions de descàrregues. No hi ha dubte que un bon joc és aquell que conté una història fosca, i l'Alex és, entre moltes altres coses, la ment pensant darrere d'elles.

Anabel Sánchez

Fundadora de Malapata Studio y Directora Creativa de Camper Van: Make it Home

Anabel Sánchez és la fundadora de Malapata Studio i Directora Creativa de Camper Van: Make it Home. A més, és vocal de la junta directiva de DEV, l'Associació Espanyola d'Empreses Productores i Desenvolupadores de Videojocs.

Okuda San Miguel

Artista, pintor y escultor

Okuda San Miguel és un artista espanyol, pintor i escultor conegut pel seu estil distintiu de patrons geomètrics acolorits.

Des de Xangai fins a Las Vegas, el repertori d'Okuda inclou més de 200 obres d'art i exposicions en 80 ciutats de 30 països: exposicions individuals en galeries, fires d'art, museus i instal·lacions a l'aire lliure.

Actualment està treballant en el seu primer videojoc, 'Luzia: Rainbow in the Dark', un joc sobre una noia en cadira de rodes, vehicles, records i emocions.

Conxi Pérez Andreu

CoFundadora y CEO de RolldBox

Enginyera Informàtica de formació, especialitzada en IA, és cofundadora i CEO de RolldBox Games, un estudi de videojocs dedicat a una nova generació de videojocs que generen energia positiva. També és CEO i Cofundadora de In Movement!, experts en transformació organitzativa i digital, ex-CIO, amb més de 25 anys d’experiència en diferents sectors, liderant equips multidisciplinaris i multiculturals. Realitza formació de transformació digital i implementació d’estratègia en centres com UPC School, i anteriorment a IQS Executive i Feuga. Compromesa amb la promoció de dones en STEAM, és Associada a WA4STEAM, membre de l’equip deganal del COEINF, i ha rebut diversos premis, incloent el Woman Startup Challenge 2021 i Dona TIC Emprenedoria 2023.

Eduard Lopez Plans

Embajador de IOI

Eduard és actualment ambaixador de IO Interactive i dissenyador principal del combat en 007. Amb una sòlida formació en matemàtiques i desenvolupament de jocs, Eduard ha passat molts anys com a programador, dissenyador i directiu. La seva carrera professional inclou estades en Ubisoft Barcelona (treballant en Tintin i Sports Connection), CD Projekt Xarxa (desenvolupant Cyberpunk 2077 i The Witcher 3), i IO Interactive (involucrat en Hitman I, II, III i Project 007). Eduard també va fundar l'empresa independent de AAA BBPS, que va donar lloc a l'obertura de IOI Barcelona. L'apassiona crear jocs bàsics d'alta qualitat, liderar equips excepcionals i potenciar la comunitat de desenvolupadors de jocs.

Inés Alcolea Llopis

Autora de "La narrativa de las delicias"

Inés Alcolea porta més de 10 anys treballant en projectes culturals tecnològics. Especialitzada en videojocs, compagina la seva feina en estudis de desenvolupament de jocs amb mentoratges, participació en jams tant com a participant com a jurat, i el desenvolupament dels seus propis projectes narratius. Des del 2011 ha publicat nombroses obres de ficció en antologies i aquest 2024 va llançar el seu primer assaig, Las narrativas de las delicias. També publica els seus propis jocs a través de https://inesalcolea.itch.io/.

Montxaldre

Mitad de la Newsletter Edición Deluxe

En sap de xarxes socials, SEO i màrqueting d'influencers. I com que això ja no funciona, s’està endinsant en el món dels butlletins per poder parlar de videojocs sense pressions, normes ni obligacions d'algoritmes i màquines. El seu animal favorit és la pizza.

Després de molts anys escrivint sobre videojocs, ha trobat el seu lloc definitiu sent la meitat d'Edició Deluxe.

Marcos Bou Díaz

Mitad de la Newsletter Edición Deluxe

No en sap de xarxes socials, SEO ni de màrqueting d’influencers. Però va descobrir que enviant un correu electrònic al dia podia treballar poc i cobrar molt, i des de llavors només fa una cosa.
És la meitat d'Edició Deluxe, tot i que, si no fos al·lèrgic als gats, seria la meitat de Team Rocket.
El seu menjar preferit és el mapatxe.

Emanuele Carisio

Secretari tècnic de DEV

Emanuele és enginyer de telecomunicacions i el secretari tècnic de @dev_es i porta més de 15 anys treballant en assumptes públics amb associacions empresarials de TIC i continguts digitals.

Borislav Slavov

Compositor i director musical de Baldur's Gate 3

Borislav Slavov és un compositor de videojocs guanyador d’un BAFTA, conegut principalment per les seves bandes sonores dels múltiples guanyadors del 'Joc de l'Any' com 'Baldur's Gate 3', 'Divinity: Original Sin 2', així com 'Crysis 2' i 'Crysis 3', on va treballar com a director musical i compositor principal. Durant els últims 20 anys s'ha especialitzat en la producció i implementació de música adaptativa per a videojocs, que canvia i evoluciona en temps real segons les decisions i accions dels jugadors.

Santiago Lorenzo Castro Vélez

Senior game designer en IO Interactive

Al llarg de la seva carrera com a desenvolupador de videojocs experimentat, ha tingut la fortuna d’acumular una gran varietat d’experiències que l’han convertit en un professional versàtil i consumat. Amb una passió inquebrantable pels videojocs i un profund amor per la narració i la tecnologia, s’ha dedicat a crear experiències de joc excepcionals que deixen una empremta duradora en els jugadors.

Natxo Armenter Usarraga

Chief Executive Officer en Good Game Generation

Natxo és el Chief Executive Officer a Good Game Generation, on col·labora amb l’equip acadèmic per assegurar que els programes proporcionen experiències atractives i educatives a través dels videojocs.

Natasha Skult

CEO i Directora Creativa de Mi Tale Games

Amb una formació en producció artística tant digital com clàssica, així com en investigació acadèmica doctoral, Natasha combina art tradicional amb les últimes tecnologies de jocs. Ha coescrit els llibres “C.L.A.Y. - The Moving City” (2023) i “Handbook on Interactive Storytelling” (2021).
La seva passió és empoderar individus i equips per crear experiències significatives. Natasha creu en el poder dels jocs com a mitjà per a la narració interactiva, proporcionant narratives emocionals i impactants.
Ofereix serveis de consultoria en desenvolupament de negocis de jocs, producció i llicències de propietat intel·lectual, ajudant a altres a maximitzar el seu potencial i assolir l’èxit en la indústria dels videojocs.

Nico Balletta

Director de Devcom

Abans redactor de la revista Making Games, i ara director de la conferència de la indústria de desenvolupadors de jocs més gran d’Europa i l’esdeveniment oficial per a desenvolupadors de Gamescom.
Devcom és una experiència anual imprescindible per a desenvolupadors, centrada en el desenvolupament de jocs, la publicació de jocs, el networking i la construcció de comunitat.

Marie Janin

Co-directora del festival Overkill i Co-directora de Sickhouse

Marie és una artista i comissària francesa que utilitza el videojoc i la interactivitat com a filtres per a observar l'art i l'evolució de la nostra cultura digital.

Suzanne Freyjadis

Directora de Desenvolupament Global Associació Internacional de Desenvolupadors de Jocs

Suzanne Freyjadis és una pionera de la indústria del videojoc i Directora de Desenvolupament Global de l'Associació Internacional de Desenvolupadors de Jocs (IGDA). Connecta a desenvolupadors de jocs de tot el món a través de les seccions de la IGDA, grups d'interès especial i tutories amb una visió estratègica per a la col·laboració internacional. Els anima a elevar-se mútuament i a sobresortir en les seves carreres.

Manda Farough

Desenvolupadora de videojocs indie

Amanda (Manda) Farough és una «multiclasse» amb 15 anys d’experiència en el sector dels videojocs i els seus voltants. La seva carrera abasta una gran varietat de sectors i funcions. Ha estat des d’empresària i propietària d’una petita empresa, fins a programadora, dissenyadora narrativa, productora, mentora i a més autora d’una sèrie de llibres anomenada Digital Playgrounds. Actualment, és presidenta i directora de comunicacions de Hit Save, una organització sense ànim de lucre dedicada a la conservació de videojocs, i treballa com a desenvolupadora de videojocs indie amb diversos equips.

Lucia Herrero

Presidenta de MálagaJam Community Manager en Keplerians

Comunicadora audiovisual especialitzada en gestió d’esdeveniments i màrqueting en la indústria del videojoc. Treballa a l’estudi independent Keplerians en el departament de comunicació. A més, és presidenta de MálagaJam, una associació sense ànim de lucre que promou la professionalització i la cultura del videojoc a Màlaga, organitzant un dels esdeveniments de desenvolupament de videojocs més grans del món i la fira Guadalindie. També col·labora amb The Global Game Jam com a coordinadora a Espanya, fomentant el desenvolupament de gamejams. MálagaJam crea espais segurs per a dones, persones no binàries i el col·lectiu LGTBIQ+ en la indústria del videojoc nacional.

Carolina Bonnin Abad

Directora de Operaciones en Tiny Potion Tree

Al llarg de la seva carrera, ha tingut l'oportunitat de treballar en diversos rols, des de la programació, la docència i la gestió de projectes fins a la consultoria i, més recentment, com a COO a Tiny Potion Tree, una empresa indie de desenvolupament de videojocs amb seu a Andorra.

Li apassiona treballar amb equips i ajudar els projectes a tenir èxit aplicant el que ha après. Ha comprovat que ser adaptable i estar obert a l’aprenentatge continu li permet navegar pels diferents rols i responsabilitats que li sorgeixen.

Kazuki Usami

Director Financer de Cluster, Inc.

Comptable Públic Certificat (CPA) al Japó amb experiència en auditoria i diligència financera per a fusions i adquisicions a Deloitte, KPMG i BDO. Va proporcionar suport a startups i transaccions de fusions i adquisicions com a CPA independent durant 5 anys. Es va exercir com a CFO de Jiraffe Co., Ltd. des de gener de 2020 fins a juny de 2022 i va assumir el càrrec de CFO a Cluster, Inc. a partir d’octubre de 2022.